At kysse.

brevkassespørgsmål

At kysse.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej! Jeg kunne godt tænke mig at få lidt mere afvide om hvordan man kysser en dreng.. Altså hvad man skal gøre? Og hvordan man viser ham fysisk at man har lyst til at kysse ham.. Nogen siger man skal kigge på drengens læber, men er der ikke andet man kan gøre, for at vise at man gerne vil kysse ham? Altså hvor man ikke behøves direkte at sige det, men give nogle tegn istedet. Jeg håber virkelig at I vil hjælpe mig! Og jeg vil gerne have hurtigt svar... Og meget gerne et meget langt svar. det får man tit mest ud af!

Svar:

Hej med dig..

Super godt spørgsmål og jeg kan godt forstå, at du ikke synes det er så nemt det her med at ville kysse en dreng. Så det er jo bare super, at du så spørger om råd.

Først og fremmest tror jeg ikke der er nogen regler eller en bestemt måde du kan vise en dreng, at du gerne vil kysse ham. Fordi jeg tror vi alle sammen tænder på forskellige ting og derfor bliver man sommetider nødt til at prøve sig lidt frem og måske prøve forskellige ting, før det virker.

Jeg synes, at din idé om at kigge på hans læber er meget god og det kan du i hvert fald prøve. Jeg tror det vigtigste er, at vise drengen at du godt kan lide ham og er interesseret i ham, fordi hvis han ved det og også kan lide dig, så er du allerede kommet meget tættere på det kys.

Det kan du gøre på forskellige måder, men hvis du prøver at få øjenkontakt og prøver at holde den lidt længere end normalt, så kan det fortælle ham at du godt kan lide ham. I det hele taget er det en god idé, at gøre noget for at være meget sammen med ham, i frikvarteret, i klubben eller hvor du nu render ind i ham.

Du kan også prøve at røre ham, for eksempel hvis du står ved siden af ham, så kan du røre hans skulder, hvis du lige vil sige noget til ham, eller hvis han siger noget sjovt, så giv ham et knus og sig at du bare synes han er rigtig sjov.

Men selvom du skriver, at du ikke vil sige det til ham, så er det nu stadig den bedste måde synes jeg, fordi så er der ingen tvivl og du får ogsså et klart svar om han også kan lide dig. Måske kan du prøve at sms´e det til ham?

Nå, men når nu du forhåbentlig føler dig sikker på, at han også kan lide dig, så er det jo det her med kysset. Du kan enten gøre det lige på skolegangen en eller anden dag i måske er alene, eller du kan vælge en eftermiddag, eller aften hvor du skal være sammen med ham.

Prøv det med læberne, kig ham dybt ind i øjnene eller tag ham i hånden og så bare spring ud i det. Hvis han godt kan lide dig, så tror jeg ikke han vil brokke sig, men måske er han også lidt nervøs og det er jo helt naturligt.

Så mit råd er egentlig bare at springe ud i det..:)

Held og lykke med det

Mange hilsner

Heidi