Kys og bøjle!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Kære jer! Jeg har en masse tanker jeg så gerne vil have svar på.. Først så har jeg den her bøjle jeg skal have på.. Det er "Herbst" med rør på ydersiden af tænderne + togskinner foran.. Det skal jeg have i et år, og derefter får jeg taget "Herbsten" af og får togskinner på det hele.. Og mit spørgsmål er så: Kan man kysse med dem? Jeg elsker at kysse, men hvis min bøjle kan ødelægge det i 2 år ved jeg slet ikke om jeg tør få den på? Jeg er også rigtig bange for at folk vil begynde at undgå mig når jeg får den på? Håber i vil hjælpe! Hilsen Bøjlen:-)

Svar:
Hej med dig..
Det hurtige og gode svar til dig er JA.:)
Jeg kan sagtens forstå du spørger og tænker over hvad den bøjle kommer til at betyde. Det er helt sikkert en stor ting at få bøjle og du skal lige vænne dig til den, når du får den på.
Men altså, du kan sagtens kysse og på den måde er der ingen ting der ændrer sig.
Men det er super du får gjort, fordi så undgår du at få problemer senere og det bliver noget af en perlerække du så får..
Bedste hilsner
Camilla