Kys
brevkassespørgsmål af
Den generte
13 år
Så jeg har en flirt med en mega sød dreng. Han ligger vildt meget op til at vi skal kysse? Men jeg Aner ikke hvordan man kysser?
Hilsen pigen sin er genert

Svar:
Hej med dig
Det lyder skønt med den her flirt, og jeg kan sagtens forstå hvis du er usikker på hvordan det der med kys fungerer.
I virkeligheden er det sådan at der ikke rigtig findes bestemt måde, for der er stor forskel på hvordan man kan lide at blive kysset. Det er ligesom noget man med tiden finder ud af. Både hvad man selv kan lide og hvad ens partner holder af. Og det kan jo sagtens skifte, hvis man skifter partner.
Men, når det så er sagt så er der da nogle enkelt gode råd som kan være gode at tage med på vejen. Du kan læse mere om dem her
Held og lykke med det
Niels-Christian