Kostbare eller hva..

brevkassespørgsmål

Kostbare eller hva..

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Jeg begyndte her for et en måned siden at skrive godt sammen med en pige fra mor matematik hold og jeg blev så hen af vejen forelsket i hende og jeg spurgte om vi ikke skulle gå en tur på et tidspunkt og hun at der kunne vi godt jeg har så et par gange siden spurgt hvornår det ville passe hende godt og hun skal noget hele tiden og så fortæller hu mig lige pludselig at hu har noget kørende med en anden som hedder Kevin og jeg kiggede så på hendes profil og hun har ingen venner som hedder Kevin. Også nu er hun startet på to af mine andre hold engelsk og engelsk hjælp og vi skriver stadig godt sammen men jeg tror at hun spiller kostbar over for mig hvordan kan jeg finde ud af om hun spiller kostbar og om hun kan lide mig? Tak cyperhus

Svar:

Hej med dig.

Det at være forelsket kan være rigtig dejligt, men også forvirrende. Det lyder til, at du er blevet forelsket i hende pigen og jeg kan godt forstå, at du ikke helt kan finde ud af hvordan hun har det. Så det er godt du skriver her.

Det er rigtig flot, at du har spurgt hende om hun ville med ud at gå en tur. På den måde har du forsøgt, at få noget tid med hende alene, så I kan lære hinanden lidt bedre, at kende. Det er ærgeligt, at hun ikke har haft tid til, at gå en tur med dig, når hun nu havde sagt ja til det.

Du skriver, at hun pludselig har fortalt, at hun har noget kørende med en, men at de ikke er venner på facebook. Jeg sidder og tænker på, at hun jo godt kan have mødt en et sted, uden at de er venner på facebook. Har du spurgt hende om hvor hun kender ham fra?

Når man er teenager sker der rigtig mange ting, både i kroppen og hovedet. Man kan derfor godt være interesseret i en den ene dag og så finde ud af, at det alligevel ikke helt var noget, den næste dag, da følelser og tanker vælter rundt i kroppen på en.

I dit brev skriver du, at I skriver rigtig godt sammen og det lyder til, at I har en god kontakt. Jeg tænker at hun ikke ville skrive med dig, hvis hun ikke syntes at du var sød. Men jeg kan ikke fortælle dig om hun bare spiller kostbar overfor dig.

Hvis du gerne vil finde ud af om hun kan lide dig, kunne det måske være en god idé, hvis du prøvede, at spørge hende om, hvornår hun har tid til, at gå en tur med dig. Hvis det er fordi hun ikke har lyst til, at I går en tur, kunne det være, at du skulle spørge om hun f.eks vil med i biografen i stedet for. Når I er alene sammen, tror jeg det vil være lettere for dig, at finde ud af, hvordan hun har det med dig. Ellers tænker jeg, at du måske kunne skrive til hende, at du gerne vil gå en tur med hende, fordi du syntes hun er sød og gerne vil lære hende bedre, at kende. Jeg tror hun ville blive glad og smigret over, at du syntes hun er sød.

Hvis hun stadig ikke har tid til, at gå tur eller tage i biografen med dig, så tror jeg du er nød til, at prøve, at se hende som en ven. Det er ikke let, når man har følelser for en, som måske ikke har det på samme måde. Men det kunne jo være, at I stadig kunne skrive rigtig godt sammen. Jeg tror, at du med tiden vil opdage, at dine følelser bliver mindre og så kan det jo være du møder en anden pige, som også godt kan lide dig.

Jeg håber du kan bruge mit svar og ønsker dig held og lykke med pigen.

Mange hilsner
Majbritt