konfirmation gæst! ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey cyberhus
Jeg er blevet inviteret til konfirmation til min ven's konfirmation. Men ved ikke helt hvad for noget tøj jeg skal tag på.. fordi jeg har nemlig ikke et jakkesæt og så tænkte jeg på om jeg ikke bare kunne tag en skjorte på? ?
Og fordi jeg spørg om det her. Er fordi jeg har aldrig været til en Før. Og er nervøs for at dumme mig..
Altså hvis alle de andre gæster bare kommer med jakkesæt og butterfly..? Men er det ikke mest vigtigt for selve personen som skal konfirmeres ?????

Svar:
Hej med dig
Nu ved jeg ikke om du allerede har været til konfirmationen eller om du skal det her i weekenden.
Men jo, du kan sagtens nøjes med at have en skjorte på til en konfirmation som gæst. Du har helt ret i, at det er mere vigtigt, hvad selve konfirmanden har på. Når det er sagt, behøver du ikke altid at gå efter, hvad andre har på - det vigtigste er, at du går rundt i det tøj, som du føler dig bedst tilpas i.
Jeg kan godt forstå, at du kan være nervøs over tøjvalg, når det er første gang, du skal til en konfirmation, men jeg er sikker på, at uanset hvad du tager på, så er konfirmanden glad, så længe du bare kommer og er med til festen.
Ha' det godt
Venlig hilsen Mette