Knust hjerte

brevkassespørgsmål

Knust hjerte

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej
Jeg er blevet forelsket i en og han har sagt at han er forelsket i mig. Vi havde noget kørende i 3 måneder, men nu vil han ikke skrive med mig eller noget som helst, han snakker heller ikke til mig.Tror du/I at han har droppet mig?
Jeg kan virkelig godt lide ham og vil gøre alt for ikke at miste ham, men jeg tror at jeg har mistet ham, nu hvor han ikke vil skrive med mig eller noget som helst. Jeg har lyst til at græde hele dagen væk.

Mvh Den ulykkelige

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå at du er blevet helt ulykkelig og bange for at miste ham, når du er så glad for ham og han pludselig stopper med at skrive til dig. Det kan være så svært og frustrende at være forelsket, især hvis det pludselig ikke er gengældt mere.

Det kan være svært at vide hvad grunden er til at han er stoppet med at skrive til dig, efter at I har haft noget kørende i 3 måneder. Det kan være at han har rigtig travlt lige nu med eksamener, lektier, venner eller julegaveindkøb. Det kan også være at der er sket et eller andet i hans liv, der gør at han slet ikke kan overskue at date en pige og skrive rigtig meget. Men det kan selvfølgelig også være at han har mistet interessen og måden han viser det på er at lade være med at skrive noget, istedet for at sige det. Nogle mennesker kan have rigtig svært ved at fortælle andre om deres følelser, især hvis de ved at de kan komme til såre.

Det lyder til at du allerede har skrevet til ham, men har du fortalt ham at du er bange for at han ikke er interesseret i dig mere? Hvis ikke, så synes jeg du skal få ham det fortalt. Om ikke andet, bare for at han ved hvordan du har det, med at han ikke skriver mere. Det kan være at han så giver dig en forklaring på hvad grunden er, men det kan selvfølgelig også være at han slet ikke svarer. Hvis han ikke gør det, så tror jeg at du skal tænke at han ikke er forelsket mere. Det er hårdt at finde ud af, fordi det føles som om at alt det man lige havde drømt om og været glad for, pludselig er forsvundet. Du vil nok være ked af det i noget tid, men jeg vil gerne sige til dig at det med sikkerhed vil gå over, efter noget tid. Lige pludselig dukker der måske en eller anden sød fyr op, som vil have dig og som ikke stopper med at skrive til dig og så har du glemt ham her.

Her i starten kan det godt være lidt svært og det kan være at du bliver ked af det. Derfor synes jeg det er meget vigtigt at du snakker med dine veninder om hvordan du har det. Fortæl dem at du har lidt ekstra brug for deres støtte og hjælp, og at de skal invitere dig lidt mere ud, end de plejer. På den måde fylder man tiden ud med gode dejlige ting. Det kan også være at du kan begynde at skrive dine tanker ned i en slags dagbog, bare for ikke at skulle gå rundt med tankerne alene inde i hovedet.

Jeg håber snart du kan få afklaret, hvad grunden er til hans manglende skriveri.

Venlig hilsen Marianne