klistrene forhud

brevkassespørgsmål

klistrene forhud

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hejsa

Jeg er en dreng ppå 12 år snart 13.

Problemet er at når jeg onanere uden at jeg er i bad eller uden glide creme klistre min forhud på pikhovedet så det gør ret ondt når man skal trække forhuden op igen.

Er det normalt eller er der noget jeg kan gøre ved det.

Skal jeg være i bad eller bruge glide creme hver gang jeg onanere?

Svar:

Hej med dig..

Godt du spørger og ud fra det du skriver, så tror jeg det gør lidt ondt fordi dit pikhoved bliver meget tørt når du onanere. Og det er faktisk ret normalt og jeg synes du kan vælge et par forskellige ting.

Du kunne onanere i badet eller bruge glidecreme, som du har gode erfaringer med, men du kan også prøve at fugte pikhovedet mens du onanere.. du kan bruge dit eget spyt.

Hvis det ikke rigtig hjælper, så kan du bagefter putte lidt vand eller spyt på pikhovedet og så langsomt prøve at trække forhuden på plads..

Jeg håber du kunne bruge mine råd.

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål