klassefest
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
hej jeg er en pige på 10 som ik ved hvordan jeg skal se ud til en klasse fest derfor vil jeg gerne have nogle tip til hvad jeg hvad jeg f.eks kan have på og hvordan det kunne se smart ud at sætte mit hår ps har langt brunt hår og det er rimeligt tykt fra party pigen<3 <3;D

Svar:
Hej med dig
Det er os pigers største problem; hvad skal vi dog tage på? Jeg vil prøve at hjælpe dig lidt på vej.
Efter min mening skal du ikke tage helt vildt fint tøj på. Til de klassefester jeg har været med til, havde mange helt almindeligt tøj på, som de også ville have haft på i skolen, og så har de sat håret op. Du kunne for eksempel tage et par pæne cowboybukser på og så en top med en langærmet udenover. Hvis det bliver for varmt, kan du altid tage den langærmede af.
For at pifte det lidt op, kan du tage en halskæde på, armbånd og øreringe hvis du har huller i ørerne.
Hvis du vil være lidt finere, kan du tage en nederdel på, eventuelt med leggings indenunder, så det ikke bliver for koldt, og så en bluse. Og igen smykker.
Med hensyn til hvordan håret skal sættes, kan du jo prøve at søge på google. Du kan søge på frisurer og så kigge de forskellige billeder og se, om der er noget du har lyst til. Det kan også være, du kender en, som er rigtig god til at sætte hår og har tid til at vise dig, hvordan du kan sætte det op.
Du må have en rigtig god klassfest.
Venlig hilsen Jane