KJOLER OG HØJE HÆLE!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hey CyberHus!!! jeg er en dreng på 14, og er homoseksuel... jeg elsker at sprinte rundt i et par stilleter på 15 cm, men stilleter er så dyre ;( jeg ved ikke hvor man kan få nogle gode og billige stilleter eller pumbs... og så er der det med kjolerne... jeg er medlem af sådan at rollespilsforbund, hvor jeg er dronning... jeg har tideligere heft forskellige outfits, bestående af kjoler, men jeg kan ikke finde nogle der er praktiske til rollespil (jeg skal kunne gå hurtigt, og stadig se stilfuld og royal ud) kan i hjælpe mig?? håber jeg i kan, for jeg har ikke råd til at give 120,- for en kjole der nok skal bruges en gang for så at gå i stykker?? k.h. den tøjglade bøsse ;D

Svar:
Hej med dig..
Ja det kan jeg godt se.. De fleste kjoler er nok ikke lavet til rollespil og vil sikkert gå hurtigt i stykker..
Jeg kender ikke rigtig nogle steder, hvor du kan købe meget billige og stilfulde kjoler, så jeg tror det bedste bud er, hvis du selv ellere en du kender kan sy og måske forbedre nogle gamle kjoler som du finder på fx. loppemarkeder eller genbrugsbutikker.
Det kunne også være, at du kunne skrive rundt til familie og venner, og spørge dem om de har forskellige kjoler liggende, som de enten ikke skal bruge mere, eller som du kan købe meget billigt. På den måde kan du oparbejde et lille lager og så har du noget materiale som du kan sy om og/eller kombinerer.
Jeg håber det lykkes for dig, fordi det lyder da til at blive ret skægt..
De bedste sommerhilsner
Camilla