kjole problem
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej brevkasse Sagen er den at jeg skal med til et bryllup hvor jeg skal have en kjole på. kjolen er åben eller bar bag på så man kan se ryggen. Når jeg så har en bh på kan man se ret meget af den bag på der hvor man lukker bh´en. Det gør sådan set ikke mig noget at man kan se det halve af min bh, men hvad tro du at andre vil syntes om det ?? hvad ville du selv syntes om af kunne se bh´en der hvor man lukker den sammen ?? jeg har tænkt på at gå uden bh men er hoppet væk fra den tanke da jeg syntes at det vil se grimt ud. hilsen den 16 årige

Svar:
Hej
Hvordan det ser ud at man kan se din BH på ryggen i din kjole, afhænger meget af hvordan BHen ser ud. Hvis du har en der passer i farver, og er pæn, synes jeg ikke det gør så meget at man kan se den. Når man klæder sig på og skal se fin ud, betyder det mest om man selv synes det ser godt ud. Du skal ikke tænke så meget på hvad andre vil tænke om at man kan se din BH. Og som sagt tror jeg sagtens det kan se fint ud. Hvis du er tvivl kan du prøve at vise det og spørge dine forældre eller nogle veninder. Det er nemmere at bedømme når man kan se det på.
Venlig hilsen Denise