Kan man få slettet sin besked?

brevkassespørgsmål

Kan man få slettet sin besked?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej cyberhouse. Jeg skrev forleden til brevkassen. Har fået svar, men efter at have læst mit spørgsmål igennem har jeg opdaget at jeg er kommet til at angive navn og by. Tænkte om det på nogen måde er muligt at få det slettet i spørgsmålet? vil helst være anonym jo. Altså sådan så i måske sletter navnene, og derefter ligger spørgsmålet op igen uden navn?

Svar:

Hej med dig

Ja, det kan man godt og jeg har været inde og slette det i dit spørgsmål, så du nu er anonym.

Glædelig jul.

Venlig hilsen Marianne, koordinator i Cyberhus