Kan jeg være bisekusel
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Kære belvkasse, jeg er en pige på 15 år.¨ jeg var sammen med min veninde igår, vi fik lidt fået meget at drikke da vi skulle sove begyndte vi at pille ved hinanden og kysse osv, men jeg har aldrig været tiltrukket af en pige før, men kan det være jeg er bisekusel fordi jeg sys det var dejligt, pleazz hjælp mig!.. Kh pigen med problemet..

Svar:
Hejsa.
Jeg vil gerne starte med at fortælle dig, at det ikke er unormalt at man i din alder eksperimenterer med sin sekualitet og finder ud af hvad man kan lide og ikke lide. Du skriver at du aldrig har været tiltrukket af en pige før. Man kan sagtens synes at en pige er flot, sød osv., uden at man behøver at være bisekusel. Og man kan også sagtens have haft en intim oplevelse som du, uden at man behøver at være biseksuel. Det er som sagt ikke unormalt at man prøver sig frem seksuelt og derved finder ud hvad man er til.
Du skriver også at I havde fået lidt at drikke, og alkohol kan være med til at gøre, at man gør ting som man normalt ellers ikke ville gøre. Så det kan være at alkoholen har spillet ind i dit tilfælde? Det kan også være at den ikke har, og det er der bestemt heller ikke noget galt i. Hvis det viser sig at du er biseksuel, er der ikke noget forkert ved det. Det er faktisk bare tegn på at du lytter til dine lyster og følelser, hvilket kun er positivt.
Jeg kan ikke svare dig på om du er biseksuel fordi du godt kunne lide at kysse og kæle med din veninde. Det er kun dig selv der kan vide det. Derfor er mit bedste råd også at du følger din mavefornemmelse.
Jeg håber du kunne bruge mit svar.
Venlig hilsen
Nina