kan han lide mig måske ?

brevkassespørgsmål

kan han lide mig måske ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

for ikke så længe siden modtog jeg en besked fra ham jeg godt kan lide hvor der stod: hey frække og skrev han: det var ikek mgi det var en af mine venner også var det jeg skrev er du helt sikekr på det ikke var dig så sagde han : ja altså jeg tror da ikekd er er nogen der vil skrive fra hans profil eller hvad? og for et stykke tid siden var jeg til festival der stod han  og kiggede på mig i et par minutter tror jeg :) jeg evd ikke hva tror du/i knus mie

Svar:

Hej med dig..

Hmm ja, det er et godt spørgsmål og jeg kan godt forstå du er i tvivl.. fordi det kan jo godt være, at han er den gernerte type og ikke sådan rigtig tør sige det til dig endnu, også har fået en ven til at skrive til dig eller ikke tør indrømme, at det er ham. Og det her med at han kiggede på dig et par minutter, kunne jo også betyde at han er interesseret og synes du er sød. Men det er ikke helt til at vide, fordi der kan jo også være andre grunde.

Så jeg synes du har tre ting du kan gøre nu..

Du kan lige se tiden lidt an og prøve at se hvordan han reagerer i andre situationer. Kigger han meget på dig, sender han flere beskeder eller noget andet som på en måde kan gøre dig mere sikker på om han kan lide dig.

Noget andet du kan gøre er, at være mere opsøgende. Altså begynde at skrive lidt mere til ham, eller hvis du har mulighed for at være omkring ham og måske endda komme til at snakke med ham og så se hvordan han reagerer.

Og endelig kan du jo fortælle ham, at du synes han er sød og dejlig (hvis du altså synes det), og så får du jo nok det ærlige svar og så kan der måske ske noget dejligt eller også ved du at der ikke vil ske noget, og det kan jo også være rart at få styr på :) Hvis du har lyst til at vide, om han kan lide dig, så kan du også sagtens spørge om han kan det.

Jeg håber det gav dig svar på dit spørgsmål..

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål