Kønshår

brevkassespørgsmål

Kønshår

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

halløj Cyberhus.

jeg har et hurtigt og enkelt spørgsmål jeg håber i kan svare på.

Er det normalt at få kønshår ved de nedre regioner før man får hår under armene, jeg har intet hår under armene.

håber i vil svare!

På forhånd tak!

Vh Personen

Svar:

Hej Personen.

Jeg kan berolige dig med, at det er helt normalt at få hår forneden, før man får under armene. Faktisk er det sådan, at der ikke findes nogen bestemt sammenhæng mellem, hvad der er normalt og unormalt, når det kommer til kønsbehåring. Det er nemlig forskelligt fra person til person.

Nogen drenge får faktisk aldrig hår under armene, mens andre får det meget tidligt. Sådan er det også med fx hår på brystet.

Jeg håber, det besvarede dit spørgsmål.

Vh. Matilde