Kønsbehåring.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Ja. Hej. Jeg er en pige på tretten år, fjorten til sommer. Igår kom min kæreste og jeg ind på det emne omkring sex, mensturation, størrelse af bryster og alt den slags. Og det er vidunderligt for mig at jeg kan dele den slags med ham hvis det nu en dag skulle bruges til noget. Og dog kom jeg til at tænke på noget. Jeg har og havde som den første på årgangen, min kønsbehåring, hvilket er fint nok, det var der ingen skam i, for mig. Men faktisk går jeg og tænker meget over at barbere det af. Jeg har styr på hvordan, hvornår, og selvfølgelig hvorfor. Jeg synes ikke der er decideret meget, men jeg har noget tykt hår (Også på hovedet) og jeg syns ærligt talt at det ser rimelig vammelt ud, jeg går aldrig i bikini, eller shorts, fordi det hår bare så let stikker frem. Og det er jo lidt ulækkert at se på. Desværre forbinder mange her hvor jeg bor, det med at man så ikke er jomfru mere. Og det er ikke så rart at folk går der og tænker at man er billig, bare fordi jég har en smagssag om at jeg synes mine hår ar vamle, og ikke at jeg har været i seng med min kæreste. Der er jo absolut ingenting galt i at have haft sex, men måske heller ikke det smarteste signal at sende når man kun fylder fjorten år. Så, skal jeg bare være ligeglad, og fjerne de hår, eller vente lidt endnu?

Svar:
Hej med dig
0
false
21
18 pkt
0
false
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Jeg kan godt forstå det kan være lidt svært finde ud hvad du skal gøre. Det lyder også som om du gør dig mange tanker om det ene eller andet. Det er helt okay.
Hvis du kan mærke at det generer dig meget med dine hår, så kunne det godt lyde som om, at det ville hjælpe dig, at få dem fjernet. Men det er også vigtigt, at du kun gør det, hvis du har det godt med det. Hvis du er lidt i tvivl om hvad du skal gøre, så synes jeg du skal prøve at starte med bare at fjerne noget af det. Du kan prøve at fjerne det du ligesom synes der stikker ud. Det behøver ikke at være alt eller ingenting.
Så mit råd til dig vil være, at skal gøre det, du synes føles bedst.
De bedste hilsner Sine