Kærligheds hjælp Part 2

brevkassespørgsmål

Kærligheds hjælp Part 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej igen igen, dette er tredje gang jeg skriver her, men i det sidste spørgsmå jeg stillede spurgte jeg om hvad jeg kunne skrive i en sød besked.

Dette var hvad jeg fandt på:

Hej C

Du kender mig nok ikke så godt, men

for ikke så langtid siden var jeg til Traktor træk.

Jeg kom med til Traktor træk, fordi jeg hørte det var fedt.

Jeg kiggede ud på banen, da jeg lige pludselig hører nogen sige hej.

Jeg vendte mig om og så dig, jeg oplevede noget jeg aldrig har oplevet før.

Mit hjerte begyndte at banke på en speciel måde og jeg blev mere genert end jeg nogensinde har været før.

Jeg ville gerne have snakket med dig og jeg prøvede også at få øjekontakt, men da jeg er en genert type turde jeg ikke snakke eller få øjekontakt med dig.

Da jeg så skulle hjem blev jeg lidt trist, fordi jeg var alt for genert til at snakke med dig. Så jeg spurgte min søster om hun kendte dig.

Det gjorde hun, men alt hvad jeg fik at vide var at du var en venlig pige.

Jeg vil rigtig gerne lære dig bedre at kende, siden jeg ikke fik snakket med dig til traktor træk.

Jeg håber ikke at du synes jeg er mærkelig fordi jeg skrev dette, men jeg ville gerne sige dette nu end aldrig.

Jeg ved ikke om det er godt nok, hvad synes i ?

Svar:

Kære dig

Det er en virkelig sød besked! Den synes jeg helt sikkert godt at du kan være stolt af. Det er rigtig flot at du er så ærlig omkring dine følelser, og hun kan da ikke andet end at synes at det er sødt sagt. Jeg tænker at du måske godt kan fjerne den del med at du ikke håber at hun synes du er mærkelig (den sidste linje), fordi der er ikke nogen grund til at du "undskylder" beskeden - den er rigtig sød og ærlig. Istedet for kan du slutte af med at foreslå at I skal mødes på et tidspunkt, og lære hinanden bedre at kende.

Håber du kan bruge mit svar. Rigtig mange gange held og lykke med det. Jeg hepper på dig!

Venlig Hilsen

Signe