kærlighed

brevkassespørgsmål

kærlighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Jeg har sendt et indslag ind den 21.11.11 pige 18 kærlighed, jeg vil tag råden til mig som i gav. der er bare sket det i mellem tiden at ham og jeg ikke er på tale fod eller noget. kom til at rode lidt i nogen ting, som gjorde han nu ikke ønsker at være venner heller, jeg vil gør alt bare at få ham som ven og få ham igen! han har slette mig på face men har ansøgt ham og han har ikke slettet den eller godkendt. han har heller ikke slettet min mor så jeg bruger hendes til lige at kigge lidt på hvad han laver. jeg har ikke skrevet til ham siden sidste onsdag den dag det gik galt, jeg har kun læse at han savner en utrolig meget og folk har spurgt ham men han slettede den igen og uden at svar folk. jeg har vildt lyst til at skrev til ham men jeg tør ikke, for hvis han nu gå amok på mig og sender en sviner besked, så vil jeg stå tilbage med at være endnu mere ked af det end jeg allerede er, jeg har klaret dagene fint nok men bare ikke idag har været pænt ked af det hele dagen. hans mor vil heller ikke svar mig hvilke jeg synes er totalt latterligt, men ved ikke om det fordi han har sagt at jeg skal ligges lidt på is. jeg vil utrolig gerne have vi kan komme på snakke fod igen ham og jeg, overvejer at tag op til ham i weekenden men ved ikke. savner ham over alt, ved godt jeg ikke kan tving kærligheden tilbage hos ham, men jeg tror ikke efter to uger at han ingen følelser for mig har mere for hvis jeg betyd så meget for ham da vi var sammen og som han gav udtryk for. ved ikke om det fordi han godt vil have lov til at få mere plads og det bare er det han har brug for, han sagde i onsdags at han ikke så nogen anden, jeg håber han bare skal have den plads og have mig lidt på afstand også når han er færdig med at holde noget afstand vil henvende sig. håber du kan komme med nogen råd til hvad jeg skal gør for at få ham bare som ven alt andet er lige meget selv om jeg mest af alt ønsker vi skal være sammen igen.

Svar:

Hej med dig

false

18 pkt

false

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Jeg kan godt forstå, at det kan være rigtig svært, når du er så glad for ham og det ikke rigtig virker som om han vil være venner med dig mere. Jeg kan godt forstille mig, at det må være en svær situation du står i, når du ikke har lyst til at blive endnu mere såret.

 Nu ved jeg ikke hvad det var du kom til at rode op i, da du snakkede med ham sidst, men det er tydeligvis noget han er blevet berørt af, siden han ikke vil kontakte dig igen. Som du selv skriver, kan man ikke tvinge kærligheden frem, så hvis han har brug for at være sig selv i noget tid, så tænker jeg, at det nok er bedst at du venter med at komme i kontakt med ham, til han selv kontakter dig igen. Jeg ved godt at det kan være rigtig hårdt, når du savner ham så meget.

 Mit bedste råd til dig vil derfor være, at du giver ham det plads han har brug for, som du også selv skriver. Jeg tror, at hvis du giver ham noget tid for sig selv, så vil han henvende sig til dig igen, hvis han kan mærke at han savner dig. Hvis han kan mærke du ikke presser på hele tiden, så kan det være at der går endnu længere tid, inden han vender tilbage.

Så jeg synes du skal give ham noget tid endnu og se hvad der sker. Hvis det er dig han savner, tror jeg nok at han skal vende tilbage til dig.  Jeg håber du kan have lidt tålmodighed endnu og så hvad der sker.

 De bedste hilsner Sine