Kærlighed

brevkassespørgsmål

Kærlighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Her for snart en måned siden kom jeg hjem fra en ferie i egypten. På hotellet arbejdede der en som jeg blev vildt forelsket i, og han kunne også godt lide mig. Jeg ville have bedt om hans mail da jeg skulle hjem, men jeg kunne ikke finde ham. Så nu er jeg helt knust over at jeg nok aldrig kommer til at se ham igen, for jeg kender ikke engang hans navn. Jeg har et billede af ham så jeg har prøvet at skrive til hotellet, for at få hans mail men de kunne ikke skaffe den, og nu har jeg så prøvet at skrive til en hjemmeside der hedder 'animatortraining.eu', for han arbejdede som underholder og man skal først skrive til den hjemmeside før at man kan arbejde på hotellet. Jeg har ikke fået svar fra dem og det er ret lang tid siden jeg skrev til dem, så hvad skal jeg gøre hvis de ikke svarer, det er min sidste mulighed for at finde ham?

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål.

Det lyder som om at du har gjort hvad du kunne for at finde ham. Jeg ved faktisk ikke hvad du kan gøre mere. Jeg tror også det kan være svært at gøre mere, når du ikke har noget navn. Hvis de ikke svarer på din mail, så kunne det godt tyde på at du må opgive at finde ham.

Jeg kan godt forstå du er ked af at du ikke kan finde ham, men jeg tror du bliver nød til at komme videre, selvom det kan være svært. Jeg ved godt, at når man er forelsket kan man ikke tænke på andet og det fylder i hovedet hele tiden. Men med tiden, vil det langsomt forsvinde, når du ikke kan komme til at snakke med ham. Du møder helt sikkert også en anden fyr på et tidpunkt, som du bliver forelsket i.

De bedste hilsner, Sine