kærlighed

brevkassespørgsmål

kærlighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej. Der er en jeg godt kunne lide og så sprurgte jeg henne om vi skulle være kærster. Hun sagde nej for hun ville først i 7. Klasse og så skal jeg bare vide om jeg skal vente til 7.klasse og SÅ spørge igen.?

Svar:

Hej Hej

Ja, du bliver nød til at respektere at det er sådan hun har det. Men nu går jeg ud fra at i lige er kommet i 6.Klasse her efter sommerferien og at 7.Klasse så først bliver efter næste sommerferie? Og så er der jo et helt år til, så jeg syntes bestemt ikke du skal gå og spekulere over det i et helt år. Der kan ske så meget på et år og du ved jo ikke om du kan lide en anden på det tidspunkt. så se hvad der sker og hav det godt imens.

Mange hilsner Malene

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål