kærester
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej brevkasse. Jeg er forælsket i to piger men den ene er min xkæreste og hun bliver drillet næsten hver dag og den anden driller mig for sjov hvad skal jeg. hjælp mig!!

Svar:
Hej med dig...
Ja den kærlighed kan godt sommetider være lidt svær... Og lige nu er du forelsket i to piger på en gang.
Der er desværre ikke nogen bestemt måde eller noget bestemt du kan gøre nu, for det handler om, at du skal mærke efter indeni og finde ud af, hvem du bedst kan lide. Så måske skal du bruge lidt tid til at finde ud af det. Prøv at tænke over hvorfor du godt kan lide dem, tænk over hvorfor den ene er sød og hvorfor den anden er sød.
Du kan også bruge lidt tid sammen med dem som venner og hver for dig. Det kunne enten være i skolen, eller måske kan I lave et eller andet efter skole. Og så kan du prøve at mærke efter, hvem du allerbedst kan lide og hvem du kunne tænke dig som kæreste.
På den måde kan det være, at du efter et stykke tid finder ud af, hvem du bedst kan lide.
Når du har fundet ud af det, så kan du jo spørge den pige, om hun også kan lide dig. Hvis hun kan det, så kan det være I kan begynde at blive kærester :)
De bedste hilsner Rikke