Kæresten
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, jeg vil ved om det er normalt at man har været kæreste lidt over 1 månede og har ikke svanet? Faktisk jeg har prøvet det før, men det har min kæreste ikk og det gør mig usikker, især fordi jeg har aldrig kommet sammen med én som ikke har prøvet at snave før.. MVH. GB

Svar:
Hej med dig..
Jeg synes det er et ret godt spørgsmål og jeg kan godt forstå du kommer i tvivl, fordi hvad er lige normalt og hvad er ikke normalt.
Men når det kommer til kærester, kærlighed og det her med hvornår man snaver, så er der ikke ret meget der er normalt eller unormalt, fordi det er meget forskelligt fra person til person.
Der er nogen der gerne vil vente med at snave indtil man kender hinanden rigtig godt og så er der nogen der gerne vil på den første date. hvis man ikke har prøvet at snave før, så er det både nyt, spændende men også noget man kan være lidt nervøs over.
Man kan være nervøs over om man kan finde ud af det, hvordan gør man og kan den anden lide det?
Så jeg synes det er helt okay, at I ikke har snavet endnu, men hvis du selv har lyst, så synes jeg du skal spørge din kæreste, om han kunne tænke sig at prøve. Det kan godt være han er lidt nervøs, men så kan du jo lære ham et par tricks, hvis du har prøvet det før.:)
Det kan sagtens være, at han gerne vil, men ikke lige tør tage det første skridt.
kan du have en dejlig sommer.
Venlig hilsen
Erroll