kæreste

brevkassespørgsmål

kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 4 dage siden

hej brev kasse mange fra min klasse har en kæreste selv min gode ven

og jeg kunne også godt tænke mig en men jeg hved ikke hvor jeg kan finde en

Svar:

Hej med dig.

Fedt du skriver herind, for det med kærester er ikke altid nemt:-)

Det kan virkelig være en udfordring, at finde en kæreste lige når man allermest ønsker det. Nogen gange dumper de bare tilfældigvis ind i ens liv, og andre gange må man altså lede lidt - og måske endda være ret tålmodig. Jeg giver dig lige alle mine bedste ideer, jeg kan komme i tanke om:

1: Facebook kan være et godt sted, for her kan man skrive lidt sammen inden man mødes.

2: Skolen: udse dig nogen søde piger i frikvarteret. Se om du kan komme til at følges med dem fra skole, eller hænge ud med dem i kantinen.

3: Ungdomsklub er også et godt sted, for her kan du komme til at lave noget sammen med pigerne- spille bordfodbold, pool eller sådan noget. Du kan jo benytte dig lidt af billige tricks, og imponere dem med, at du er god til pool eller andet  ( det kan være du lige skal øve lidt først :-) )

4: Venner: Måske nogen af dine venners kæreste har en sød veninde du kan komme til at snakke med.

5: Netdating: Jeg er lidt i tvivl om hvor brugt arto.com er, men du kunne prøve at tjekke det ud. Men sørg for altid at mødes på offentlige steder når det er blinddates, så er det nemlig lidt nemmere, at smutte hurtigt hvis man slet ikke har kemi. Det kan jo være en cafe eller sådan noget.

6: fritidsaktivitet: måske du er heldig du allerede går til noget, hvor der er piger også. For eksempel badminton, tennis eller musik. Her kunne du også komme til at snakke med pigerne, og måske finde en kæreste.

Jeg håber du kan bruge én enkelt eller to af mine ideer, og ellers er jeg sikker på at kærligheden pludselig kommer til dig helt af sig selv. Jeg er ret så overbevist om at vi er rigtig mange mennesker i verden, som nogen gange synes vi venter for længe på en kæreste, men hun skal nok dukke op:-)

Held og lykke med at finde en kæreste.

De bedste hilsner

Mette

MettePSs billede
Mette har svaret på dette spørgsmål