Job som 13-årig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hvilke job kan man få som 13årig? Bor lidt uden for Herning. Vis det ikke er den rigtie brevkasse så send mig til en anden :)

Svar:
Hej med dig...
Det er helt okay at bruge den her brevkasse og jeg vil gerne prøve at hjælpe dig.
Jeg kan ikke hjælpe dig med et præcist job, fordi jeg kender ikke rigtig mulighederne i Herning, men jeg kan give dig 2 andre råd:
1. det første er at det er dine forældre der har ansvaret for dig og skal sørge for at du kommer i gang med det rigtige arbejde. Så jeg synes du skal tage en snak med dem og måske kan de hjælpe dig med at lede efter arbejde. Måske har de et par ideer og kender området. Hvis ikke de kan hjælpe, kunne det være en ide at snakke med en anden voksen i din familie eller måske din lærer på skolen.
2. Jeg synes også du skal kigge på den her side fra Børneinfo, om hvilke job du må have som 13 årig og hvor mange timer du må arbejde. Måske kan det også give dig et par ideer.
Held og lykke med jobsøgningen
Venlig hilsen
Erroll