jern

brevkassespørgsmål

jern

brevkassespørgsmål af
Anonym

hvad betyder det at få jern på

Svar:

Hej med dig,

Tak for dit spørgsmål.

"At få jern på" er en naturlig ting, og det betyder at din penis (tissemand) bliver stiv. Dette er en af de mange ændringer, som sker med drengekroppen ved 10-12-års-alderen (puberteten).

Når man "får jern på", er det ofte fordi man tænker på sex, eller noget frækt. Eller bare har set en pige, man føler sig tiltrukket af. Med andre ord, en pige man synes er lækker. Sommetider kan det også komme lidt af sig selv, fodi man har en god fornemmelse eller følelse i kroppen.

Med venlig hilsen,

André