jeg trode vi var veninder!!!!:'((

brevkassespørgsmål

jeg trode vi var veninder!!!!:'((

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej:) min bedste veninde... ja JEG HADER hende lige nu!!! jeg har haft noget kørende med en ef mine rigtig gode venner:) og han er bare mega dejlig!<3 men min veninde kan også godt lide ham:(( og nu er hun begyndt at være mere sammen med ham og skrive med ham mere (s p eler k over mobilen) og bare i det hele taget "stjæle" ham fra mig. bliver mega ked at det. og jeg har prøvet at sige det til hende, og hun forstår det godt og siger undskyld men hun bliver bare ved:( vil i ikke nok hjælpe mig. kh den knuste.

Svar:

Hej med dig...

Det var da også bare uheldigt og du og din veninde kan lide den samme fyr, fordi jeg kan godt høre på dig, at du er ret vild med ham her.

Det er ret svært at styre sine følelser og man kan ikke rigtig bestemme hvem man bliver vild med og hvem andre skal blive vild med. Derfor synes jeg at du skal tage en snak mere med din veninde, og jeg har et par ideer til hvad I måske kan blive enige om.

1. I kan prøve at spørge drengen om hvem han bedst kan lide, fordi hvis han nu bedst kan lide dig, så kan din veninde jo godt opgive at få fat i ham. Og omvendt, hvis han bedst kan lide din veninde, så kan du jo godt opgive det. På den måde kan I lade drengen bestemme og så måske redde jeres venskab på den måde.

2. At I acceptere, at I begge to er vild med den samme dreng og sådan er det bare, men at ikke skal ødelægge jeres venskab og så aftale at I vil støtte hinanden lige meget hvad der sker.

3. Og den sidste mulighed er, at I ikke kan holde ud at den anden flirter med ham drengen og så ender jeres venskab der.

jeg tror den eneste måde du kan prøve at løse det på er at få snakket med hende, og så må du se hvor det bærer jer hen. Og så mærke efter i maven hvad du vil bagefter.

Jeg håber I finder en løsning på det

Bedste hilsner

Camilla