Jeg tænker stadig på tumpen o.O

brevkassespørgsmål

Jeg tænker stadig på tumpen o.O

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Kære Cyberhus. Jeg er en pige på 15 år som er igang med, at færdiggøre sin 9.klasse og lever et meget godt liv med en dejlig kæreste på 17 år. Nu kommer mit irriterende problem! Jeg tænker stadig på min ekskæreste.. Jeg savner bare, at se på ham.. Ikke intimt eller noget.. Bare se ham og spørger ham om, hvordan han har det.. Dog er han pusher og kriminel og er for det meste ligeglad med alt og alle! Han har indrømmet, at han stadig savner mig, men det irriterer mig bare grænseløst når jeg fx hører en sang fra dengang mig og ham var sammen, begynder jeg at savne ham?.. Jeg vil meget gerne få ham ud af hovedet, da han havde behandlet mig som en bunke lort.. Men alligevel betyder han noget for mig.. Håber i kan guide mig frem.. (:

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes det er godt at hører, at du har en dejlig kæreste, og lever et godt liv:) Men kan godt forstå hvis du måske er lidt i tvivl om, hvorfor du stadig tænker på din eks kæreste, Især fordi han ikke har behandlet dig godt.

Jeg syntes det er helt i orden du har et savn til ham stadigvæk, for han er trods alt din eks kæreste. Så han har betydet meget for dig engang, og vil nok altid betyde lidt for dig. Det er fuldstændig normalt og betyder ikke at du skal gå tilbage til ham.

Rigtig mange får gamle følelser tilbage når man hører sange, som minder om en person. Det kan f.eks. være første gang man kyssede med en fyr, eller første gang man havde en helt perfekt dag sammen. Det er slet ikke forkert at få de gamle følelser tilbage, for det er følelser der betyder rigtig meget for en.

Jeg syntes jeg kan læse på din besked, at du syntes du er kommet videre, og har det rigtig godt med din kæreste på 17 år, og det syntes jeg du skal holde fast i. Så kunne du måske begynde at nyde du har en eks kæreste du nogle gange savner lidt, det betyder bare at du har haft noget godt sammen med en før i tiden.

Håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw