Jeg kan virkelig godt lide ham, men han kan ikke lide mig
brevkassespørgsmål af
Den lidt forvirret
15 år
Hej kære brevkasse
Jeg er virkelig virkelig VIRKELIG vil med den her fyr, men jeg er ikke sikker på han kan ikke lide mig på DEN måde.
Han kommer fra Sjælland og jeg kommer fra Jylland, så det er langt fra hinanden..
Jeg prøver at flirte lidt med ham, men kan ikke rigtig tyde om han flirter tilbage eller ej....
Håber i kan hjælpe selvom det ikke er så meget viden i fik....
Hilsen den lidt forvirret pige

Svar:
Kære du
Det kan tit være rigtig svært at finde ud af, om den man er vild med også er vild med én. Selvom man måske nogle gange synes, at han skriver noget sødt, kommer ens usikkerhed og tvivl nemlig rigtig ofte frem alligevel. Så jeg forstår godt, at det kan være svært at vide, om der egentligt er noget imellem jer eller ej.
Du skriver, at du har forsøgt at flirte lidt med ham, men du har svært ved at tyde hans svar. Her tænker jeg, at du kan prøve at være opmærksom på, hvordan han svarer tilbage. Sender han fx hjerter eller kalder dig søde ting? Virker han interesseret og spørger ind til hvad du går og laver? Hvis han gør det, tænker jeg det kan være tegn på at han også kan lide dig. Du kan også prøve at tænke over hvor meget I egentligt skriver sammen, er det hver dag? Skriver han også tit til dig først? Alle de her ting kan måske være med til at give dig en fornemmelse af, hvordan han har det med dig. Så på den måde, kan man godt prøve at regne nogle ting ud, men det kan være meget svært at få et klart og præcist svar, uden at du også giver lidt mere af dig selv. Jeg ved jo ikke hvor meget du selv har afsløret indtil videre, men hvis du kan finde modet, kan du fx prøve at skrive til ham, at du er ret glad for ham eller synes han er sød at skrive med eller noget andet som vil give mening for dig? Ud fra hans svar, kan du måske bedre finde ud af om han også er vild med dig.
Du fortæller også, at I bor langt fra hinanden, og jeg kan godt forstå, hvis du synes det kan gøre det hele lidt sværere. Jeg ved ikke om I har mødt hinanden før, og hvor godt I egentligt kender hinanden. Men måske det kunne være en mulighed at ringe sammen eller skype så I på den måde også kan lære hinanden lidt bedre at kende? Som du også selv skriver, fortæller du ikke så meget i dit brev, og det er derfor svært at vide hvor godt I kender hinanden på forhånd. Men hvis du tænker det er en mulighed, er helt tryg ved ham, og har lyst til at mødes med ham, kunne det måske lade sig gøre at han kan komme og besøge dig? Jeg tænker her, at det er rigtig vigtigt at mærke efter, hvad der vil føles mest rigtigt for dig.
Jeg tænker på, om du mon har snakket med nogle om den her fyr? Måske du har nogle gode veninder, som selv har prøvet at være helt vild med én og har nogle gode råd til dig? Tit kan det være rart at snakke men en som man har tæt på sig, om de ting der fylder i ens tanker. Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du altid velkommen til at skrive igen. Alt held og lykke med kærligheden herfra.
Bedste hilsner
Annika