Jeg kan godt lide en

brevkassespørgsmål

Jeg kan godt lide en

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

jeg kan lide en fra min klasse der hedder S hvad skal jeg gøre. hilsen S

Svar:

kære S

Du fortæller, at du godt kan lide en pige fra din klasse, det lyder rigtig dejligt. Jeg synes at du skal prøve at snakke med S, og vise hende at du synes hun er sød. Det kan du  for eksempel gøre ved at foreslå, at I skal lave noget sammen. Måske kan du så mærke om hun også kan lide dig.

Hvis det stadig er svært at finde ud af, kan du fortælle hende, at du godt kan lide hende, eller du kan spørge hende, om hun også synes, at du er sød.

Hilsen Julie

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål