jeg har møde en
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg har møde en søde fyr på net han hedder l...... og jeg tore føre jeg mødet han at jeg var så en der adil vil få en kæsete men det har jeg nu det seged i løsdag <3 , han er ba såå søde og læge og sex, men vi har tale om at jeg skal møde han hjem hos han til somer men det er så at min far og mor så må jeg ikke har en kæste men jeg har tenge og møde han ailve og sige at jeg er hos en vennerine og jeg vil lige sige at han bor i khb , han må hele ikke har en kæsete for siie far men jeg kan god kommer ailver for l.... må dog var allen hjem for han er 15 år men med det så har jeg ikke kr til og kommer der ind så vi tale om havd vi kan gøre, og så med det vil jeg geng høre havd i synes jeg skal gøre?

Svar:
Hej med dig..
Det er dejligt at møde en man godt kan lide og jeg kan sagtens forstå, at I gerne vil mødes.
Som jeg forstår det du skriver, så har du mødt ham på nettet og nu vil I gerne mødes, men i må ikke få jeres forældre.
Der er to ting, som jeg gerne vil fortælle dig og som jeg synes du skal tænke over.
Det første er, at jeg synes ikke du skal mødes med ham, uden at dine forældre ved hvem han er og hvor I skal mødes. Man skal nemlig være lidt forsigtig med at mødes med drenge som man har mødt på nettet og ikke kender i virkeligheden, specielt hvis de er lidt ældre som ham her er.
Du ved ikke hvad han vil og du kender ham ikke godt nok. Derfor kan det godt være han vil noget, som du ikke er klar til og det kan faktisk være farligt for dig.
Mit forslag er derfor, at du enten fortæller dine forældre om det og måske kan få lov til at møde ham alligevel, eller også bliver ved med at være sammen på nettet og så venter til en dag hvor I får lov til at mødes i virkeligheden.
Det andet jeg tænkte på er, at det er dine forældres ansvar at passe på dig, så længe du er under 18 år og derfor bestemmer de også om du må have en kæreste. Det synes jeg du skal rette dig efter, men hvis du er utilfreds med det, så synes jeg du skal fortælle dem det og måske kan I finde en løsning som både du og dine forældre er okay med.
Jeghåber du overvejer det hele en gang til..
Venlig hilsen
Erroll