jeg har et problem!

brevkassespørgsmål

jeg har et problem!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg er en dreng på 13 år, jeg har mange våde drømme hvor jeg gør det med en pige som jeg rigtig godt kan lide, men efter hvor jeg spurgte hende om at blive kærester er hun begyndt på ikke at snakke, skrive og være sammen med mig i skolen :S men jeg er helt vild med hende :) men er det normalt det der med jeg får våde drømme om hende? :D HJÆLP MIG!

Svar:

Hej med dig..

Det var da ærgeligt at hun er stoppet med at skrive til dig og være sammen med dig i skolen. Det kan godt føles lidt svært, når nu du er ret vild med hende. Måske er hun blevet lidt forskrækket eller også er hun ikke interesseret i dig på den samme måde, som du er interesseret i hende.

Men omkring det med de våde drømme, så er det fuldstændig normalt. Fordi når man synes en er vild dejlig og måske lækker, så tænker man meget på den person. Og de tanker kan man godt tage med i sine drømme.

Og drømme kan man ikke selv styre, heller ikke de våde af dem. Det er helt normalt at man drømmer om de ting som fylder meget. Våde drømme kan være både dejlige og frække, og det fortæller bare at du godt kan lide den her pige.

Har du overvejet at spørge hende om hvorfor hun lige pludselig ikke vil være sammen med dig? Det er jo helt okay, hvis hun ikke vil være kærester, men det kunne jo være at I kunne blive ved med at være venner. Måske kunne det være rart at få snakket med hende om. Og så kan du jo blive ved med at drømme om hende :)

Venlig hilsen
Erroll