jeg hader min højde.

brevkassespørgsmål

jeg hader min højde.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej. Jeg er 14 år og er ca 1,70 cm høj! Jeg hader min højde, for jeg er så høj, og alle dem jeg går rundt med er ca 160-165 cm høj. Og det irritere mig så meget, for jeg føler mig som en giraf.

Svar:

Hej du :)

Vi er alle født forskellige og jeg er sikker på at alle har noget de ønsker var anderledes. Nogen har lyst hår, skæve tæer, små/store bryster/tissemænd, stor næse, små fødder - ja mange forskelle, men også mange ligheder.

Vi er ikke selv herrer over hvordan vi ser ud, så det bedste vi kan gøre er at forsøge og kigge os selv i spejlet og holde af det vi ser. Mange oplever ting ved deres krop de ville ønske var anderledes, men det er jo sådan vi er født og det er vel også det der gør det hele lidt charmerende - verden ville være lidt kedelig hvis vi alle var helt ens.

Mit bedste råd: Vær glad for dig selv - giv dig selv en kæmpe krammer - også som du er selvom du er lidt højere end dem du går rundt med :)

De bedste hilsner

/Trine

Trines billede
Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål