Jeg er forvirret

brevkassespørgsmål

Jeg er forvirret

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Jeg var til 9 klasses sidste skoledags fest også var der en rigtig flot, og tiltrækkende pige (ca. 168) Jeg er 195cm. Vi holdte festen og blev fuld. Men jeg lagde mærke til at hun vil have min opmærksomhed nogle gange ( ik hele tiden) og grint tit af nogle ting jeg sagde, og nogle ting sagde ikke for at være sjov men hun blev stadigvæk ved med grine. Jeg tænkte, kan hun enlig li mig? Men hun har en kæreste (som er ca. 171) Hun tog hjem omkring 0:20 i nat hvor hun gav en anden pige og jeg en kramer og sagde "Jeg elsker jer" og det fik blodtrykket til stege. Jeg satte mig ned og hentede ud noget bag mig, og der hun gik forbi mig agede hun mig med tommelfingeren 5 på kinden

Jeg ved ikke rigtig hvad der sker?

Svar:

Hej med dig,

Jeg kan godt forstå, du bliver forvirret. Det er nogle specielle signaler pigen fra festen sender dig :-)

Ud fra det du skriver, så tror jeg, at pigen har synes at du så godt ud og virkede sød, og derfor har flirtet med dig til festen. Det kan umiddelbart virke lidt mærkeligt, når hun har en kæreste, men jeg tror ikke, du skal ligge mere i det end at det var flirt og at hun var fuld. Når man er fuld kan man jo godt komme til at virke lidt mere kærlig og flirtende end man normalt ville være. At hun siger hun elsker dig og en anden pige, tror jeg igen, bare er et udtryk for, at hun var fuld og kærlig. Tror derfor ikke det er noget du behøver tænke så meget over, men bare nyde, at der var én som synes du så rigtig sød ud. Næste gang er det forhåbentlig en uden kæreste :-)

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål