Jeg drømmer om ham..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej.. Dér er den her fyr og jeg har været ret i tvivl om jeg rent faktisk ku li ham mere end bare som venner.. Fordi vi er ik rigtig venner, Vi snakker sygt godt sammen, har det rigtig sjovt osv. Men det er bare på.. En anden måde end mine andre drengevenner. Nu har jeg virkelig prøvet at tage lidt afstand og lave nogle ting så jeg ik tænkte på ham.. Men han er slet ikke helt ude endnu.. Og nu er jeg også begyndt at drømme om ham.. Jeg drømmer ik rigtig at det har noget med sex at gøre.. Mere at han bare ligger og nusser min arm.. Eller han sidder og Kysser mig eller vi bare sidder og holderi hånden på stranden.. Har ogs haft lidt "anderledes" drømme om ham sometimes.. Og når jeg vågner ligger jeg med et stort smil og gøler mig underligt godt tilpas og rigtig glad og tryg.. Skal jeg tage det som et tegn? Hvorfor drømmer jeg om ham..

Svar:
Hej med dig
Det lyder til, at du selv har gjort en masse overvejelser om den her fyr, og prøvet at gøre nogle andre ting, for at få ham på afstand. Det er fint du skriver herind, når du er i tvivl om, hvorfor du er begyndt at drømme om ham.
Ud fra det du skriver, lyder det som om du er blevet forelsket i ham her fyren. I har det godt og sjovt sammen, og han er anderledes end dine andre drengevenner. Selvom du har prøvet at lade være med at tænke på ham, så kan du ikke lade være, og nu er du begyndt at drømme om ham. Man bestemmer ikke selv i hvem og hvornår, man bliver forelsket, men det lyder til, at du godt kan lide fyren.
Der er forskellige teorier om, hvad vores drømme betyder.
De gamle teorier går ud på, at det vi drømmer har en seksuel betydning, og at alle drømme handler om sex på en eller anden måde. Idag er man ikke helt enig, og de nyere teorier mener, at man drømmer, fordi man har nogle uafsluttede tanker og følelser, eller har haft en oplevelse i løbet af dagen, som har påvirket én. Det kan også være fordi man ligger og tænker over nogle ting inden man skal sove.
Det kan være svært at komme med et nøjagtigt svar på, hvorfor du drømmer om ham. Mit bedste bud ville være, at det er fordi han fylder så meget i dine tanker i løbet af dagen, og fordi du går rundt og overvejer, om du kan lide ham mere end en ven. Du kan altid prøve at google drømmetydning, og se om du kan finde nogle andre bud på, hvad dine drømme betyder.
Jeg håber, du kan bruge mit svar
Venlig hilsen Mette