J & M

brevkassespørgsmål

J & M

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhouse vil starte med at rose jer for en fantastisk hjemmeside, synes det er flot i hjælper mange mennesker med deres problemer og spørgsmål hel frivilligt!:-) Nå men jeg har mødt denne her fantastiske dreng på internettet har snakket og cam'et med ham på Skype så jeg ved han findes, han bor på Sjælland og jeg i Jylland så vi kan ikke rigtig være sammen! Mit problem er at jeg er forelsket i ham og han i mig men vi har begge to en kæreste som vi selfølgelig også er vilde med! Han skal så snart flytte til USA så kommer aldrig til at møde ham! Så nu ved jeg simpelthen ikke om vi bare skal være venner eller finde ud af noget!? Jeg ved jo godt at det bedste er hvis vi kun er venner, men er virkelig forelsket i ham!:-(???? Håber du/i kan hjælpe mig!

Svar:

Hej med dig..

Puha det lyder som en lidt indviklet situation du er havnet i og jeg kan godt høre du virkelig er forelsket i den fyr. Måske kan jeg hjælpe lidt.:)

Det her med kærlighed og følelser er svære at styre og man kan sagtens få meget stærke følelser for en som enten bor langt væk eller samtidig med at man har en anden kæreste. Og det kan jo godt gøre det lidt indviklet sommetider.

Jeg synes der er 2 ting du kan overveje.

1. Det første er at du jo har en kæreste i forvejen og hvis du er forelsket i en anden og på en måde er sammen med ham på nettet, så synes jeg du skal mærke efter og finde ud af hvem du helst vil være sammen med og satse på. For det er måske ikke helt fair over for din kæreste, at du går og tænker så meget på den anden, selvom det kun er på nettet.

2. Men nu skal han til USA og som du skriver, så kommer du ikke til at se ham i næsten et år og det er lang tid. Så du skal overveje om du kunne tænke dig at se ham inden han rejser og blive rigtig kærester med ham.

Det kan nemlig været ret hårdt ikke at skulle se hinanden i så lang tid og både du og ham møder sikkert andre som I synes er søde. Det kan også være svært at holde følelserne varme og blive ved med at være meget forelsket, hvis man ikke ser hinanden.

Så derfor skal du nok først beslutte dig for, om du gerne vil være kærester med ham i USA, selvom det kan være svært og hårdt at undvære ham i så lang tid. Hvis det er et ja, så skal du have slutte ordentlig af med din kæreste herhjemme.

Der er en 3 mulighed som jeg synes du skal overveje. Du skriver, at du også er rigtig glad for din kæreste nu. Og det virker lidt umuligt, at du og ham USA drengen kan være kærester uden at se hinanden. Så måske skulle du overveje at tage det som en god oplevelse at have været forelsket i ham, men acceptere at det ikke kan blive til noget lige nu og så nyde din rigtige kæreste i stedet for.

Når så han kommer tilbage fra USA, så kan du mærke efter og hvis du stadig har følelser for ham, så kan I jo snakke om at det skal blive alvorligt mellem Jer.

Jeg håber du kan bruge mine råd..

Venlig hilsen

Erroll