Intim babering

brevkassespørgsmål

Intim babering

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 1 måned siden

Hej Cyperhus!

Først vil jeg gerne lige sige tak for denne side, jeg har brugt den gennem længere tid og er rigtig glad for den! :-)

Jeg vil gerne til at babere mig intimt, altså i skridtet. Jeg har prøvet det før, men jeg tror jeg gjorde det helt forkert, jeg gjorde det kun lige i siderne.

Jeg fik røde knopper og det klør rigtig meget. Kan de røde knopper gå væk? Nu har jeg stadig meget hår

"dernede" og jeg vil høre om jeg ikke bare kunne købe nogle wax strips specielt egnet til intim, eller er det for voldsomt når det nu er

første gang jeg skal fjerne alt håret i skridtet? Hvis ikke, hvordan kan jeg så gøre det på den mindst skadelige måde? Skal jeg købe noget

barberskum eller hvad? Og i så fald hvor får man lige fat i sådan noget henne?

Hilsen den forvirrede :-)

Svar:

Hej Forvirrede

Fedt at du har haft stor glæde af vores side. Jeg håber jeg også kan hjælpe dig denne gang i forhold til hvordan du kan barbere dig bedst muligt så risikoen for røde knopper bliver mindst.

Først vil jeg sige at jeg tænker at den mest effektive og sikreste måde at komme af med hårene er med en skraber. Når jeg tænker det er det fordi de cremer og det voks man kan få kan indeholde en masse kemikalier som huden ikke har specielt godt af.

Når du bruger skraber er det selvfølgelig vigtigt at du er forsigtig, så du ikke skærer dig, men der er også en lang række andre ting du skal være opmærksom på, for at undgå at skade huden og for at undgå de her røde knopper.
Jeg har fundet en super god artikel der fortæller præcis hvordan du skal gøre...du kan læse den her

Det er helt rigtigt at det er en god idé at bruge barberskum. Det er vigtigt at den skum du bruger ikke indeholder alt for mange kemikalier så hvis du eksempelvis kan finde en uden parfume vil det helt klart være bedst. Det kan du i flere supermarkeder, og eller er Matas og apoteket et andet godt bud.

Held og lykke med det
Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål