ikke gammel nok

brevkassespørgsmål

ikke gammel nok

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Kære cyberhus. Jeg er en 14 årig pige. Jeg har en rigtig sød kæreste. Han er også 14. Jeg er meget glad for ham. Indtil nu havde vi ikke gjort andet end at kysse. Det må man jo ikke. Men nu er der sket noget og det er jo ikke så godt. Vi var sammen hos ham en dag hvor det var dejligt vejr. Vi var alene hjemme. Vi havde shorts på og t-shirt og bare tæer og spillede bold i haven og havde det sjovt. Så satte vi os ned på græsset og kyssede. Jeg blev helt varm. Vi kyssede rigtig meget og min kæreste spurgte om jeg ville med til at vi tog shortsene af. Det ville jeg godt. Det gjorde vi så. Hans tissemand strittede – jeg havde aldrig set en tissemand før. Jeg rakte ud og rørte ved den og slog lidt til den. Min kæreste tog min hånd og viste jeg kunne gnide den specielt oppe i toppen. Han rakte også ud og strøg mig på kønshårene. Så tog jeg hans hånd og fik hans fingre ført ind i sprækken. Jeg viste ham klitten og hvordan han skulle nulre. Så sad vi og gned og nulrede et stykke tid. Så kom der sådan noget sæd-noget ud af hans tissemand og ned på min hånd og ned på græsset. Lang tid efter fik jeg en orgasme. Jeg vidste godt hvad det var for jeg har nemlig prøvet og onnanere. Men det her var self 1000 gange bedre. Vi tog shortsene på igen og lå i græsset og kælede. Det var den bedste dag i mit liv. Men nu har jo fået dårlig samvittighed. Vi er jo ikke gamle nok til at måtte røre hinandens kønsdele, ved jeg. Jeg tror self ikke det bliver opdaget, for min kæreste har lovet ikke og sige det til nogen. Men hvad nu hvis alligevel? Jeg ved han har en rigtig god kammerat. Jeg ved at min kæreste er rigtig stolt over hvad vi lavede og at jeg fik orgasme midt på græsplænen og alting. Han synes nemlig jeg er ”pisselækker” Det synes hans kammerat i øvrigt osse. Hvad nu hvis min kæreste kom til at røbe det for kammeraten, fordi han er stolt. Og kammeraten så siger det til en voksen, som siger det til politiet? Får vores forældre det så og vide? Kommer de sociale myndigheder? Får vi bøde? Skal vi på politistationen? Jeg håber bare ikke det sker? Jeg er lidt nervøs. Men det var nu en dejlig oplevelse. Og hvad nu hvis det kommer over os igen? Kan i svare? Kærligst Bett

Svar:

Kære Bett

Jeg kan godt forstå du gør dig mange tanker om det der er sket, mellem dig og din kæreste. Du er bekymret for, hvad der vil ske, hvis de sociale myndigheder eller politiet opdager, hvad I har lavet.

Det er desværre lidt svært at svare helt præcist på, da loven ikke siger noget om det, at pille, nusse eller have sex, når man er under 15 år.

Loven siger kort og godt, at man skal være 15 år, før det er tilladt at dyrke sex. Det gælder også at pille og nusse ved hinanden. Men hvis man for eksempel piller, nusser og har samleje når man er under 15 år og jævnaldrene, så bliver man ikke straffet.

Loven om den seksuelle lavalder er lavet for at beskytte børn og unge mod at have sex, før det er helt klar til det og for at kunne straffe personer, der har sex med børn under 15 år. Men den siger ikke noget om, hvornår man må begynde at have sex med hinanden.

Jeg tror derfor ikke du skal være bekymret for, om I vil blive straffet eller få en bøde, hvis det bliver opdaget.

De bedste sommerhilsner

Camilla