Hår
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Mig og min veninde har besluttet os for, at vi vil til en prof. frisør sammen. Altså én, der kan sige præcis hvad der ville passe bedst til én, og som virkelig ved hvad han/hun snakker om. Problemer er bare, at vi ikke ved, hvor vi kan finde en? Hvilke er der i Nordjylland? På forhånd tak.

Svar:
Hej Piger
Det lyder da spændende og det er jo altid lækkert at forkæle sig selv og få et nyt look.
Jeg har fundet denne side til jer http://www.frisornet.dk/ her kan i indtaste jeres by og se hvilke frisører der ligger tæt på jer. Nogle af dem har også deres egen hjemmesiden, så i kan læse mere om hvad lige præcis den salon tilbyder.
I kunne gøre det at i valgte nogle stykker og så en dag gik rundt til de forskellige saloner og snakkede med frisøerne. Det giver rigtig meget lige at se stedet rigtig og snakke med frisøerne så i kan fornemme om de forstår jer og har det i gerne vil have.
Ønsker jer held og lykke med det. Mvh Malene