Hår

brevkassespørgsmål

Hår

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej Jeg vil gerne have mere fylde i mit hår. Touperer det allerede, men tænkte mere på om der var andet man kunnet gøre (ingen dyre hårprodukter). Desuden vil jeg gerne have det til at gro lidt hurtigere. Nogle gode råd? VH me

Svar:

Hej me

Det er rigtig fint at du skriver herind. Jeg vil prøve at svare dig så godt jeg kan.

Jeg tror mange piger kender til det der med, at ville have noget andet hår, end det man har. Hvis man har krøller, vil man have det glat, og hvis det er langt, vil man have det kort. Nogle bliver aldrig helt tilfredse, mens andre ender med at blive glade for det hår de er født med.

Jeg tror desværre ikke at der er meget man kan gøre for at ændre det hår man er født med. Jeg ved at nogle spiser B2-vitamin, for at styrke hår og negle, mens andre får frisøren til at klippe en frisure der får håret til at se fyldigere ud. Du kunne måske prøve at snakke med din frisør om hvad du skal gøre for at få fylde og få det til at vokse?

Held og lykke med håret

Sommerhilsner fra Marianne