Hvorfor må jeg ikke komme?

brevkassespørgsmål

Hvorfor må jeg ikke komme?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

MIne venner er egentlig gode nok i bunden, men det er bare irreterende at jeg ikke kan sige kommer uden at de griner helt vildt. Betyder det noget, for her den anden dag sagde jeg at jeg nok skulle komme først og alle flækkede af grin

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå du synes det er irriterende, at du ikke kan sige kommer, uden at de griner helt vildt.

Grunden til at dine venner griner er nok fordi at ordet ”komme” også betyder at få en udløsning (sædafgang), f.eks. ved sex eller onani. Der er mange drenge der siger ”Jeg kom for hurtigt” og det betyder egentlig ”jeg har fået udløsning for hurtigt”, når de har haft sex.

Så ”kommer” er jo egentlig et dagligdagsord, men som også bliver brugt i forbindelse med sex og onani. Det er nok derfor de synes det er så sjovt, når du siger: ”Jeg kommer først”.

Kærlig hilsen Sine