Hvorfor er der ikke nogen, jeg kan lide?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, Cyberhus! Jeg er en dreng på 14 år. Jeg kan ikke rigtigt finde nogle piger, som jeg selv synes, matcher mig. Det jeg siger, er, at jeg synes at de fleste søde piger - er grimme, og de som er pretty - er ældre end mig, meget. Jeg synes selv, at mine værdier er helt i top, og derfor gør jeg mig ekstremt omhyggelig med den næste, da jeg ikke vil sænke min standard. Hvad gør jeg? Tak på forhånd.

Svar:
Hej med dig!
Jeg kan godt foratå, hvis du er træt at, at du ikke lige kan finde en pige du synes du passer sammen med.
Det er desværre svært at gøre noget ved. Du kan ikke lave om på personligheden hos de piger du synes er pretty og du kan ikke gøre de piger pænere som du synes er søde.... men hvad kan du så gøre?
Jeg tror det eneste du kan gøre er, at vente på, at den helt rigtige dukker op, det skal hun nok gøre på et tisdpunkt. Og så skal tænker jeg, at du skal prøve at mærke efter når du synes en pige er sød. Måske kan det udvikle sig til en forelskelse og hvis først du bliver forelsket i en pige, så er det måske ikke så vigtigt, hvordan hun ser ud.
Jeg tror på, at det nok skal lykkedes dig at finde en pige du føler matcher dig.
De bedste sommerhilsner
Camilla