Hvordan skal jeg gøre penis ren på en god måde
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, jeg er 13 og onanere hverdag ca. Men ved ik hvordan man strækker forhuden så meget tilbage at man kan gøre den ordenlig ren for død forhud og Nakost
så håber i vil hjælpe
Mvh Danny

Svar:
Hej Danny,
Det er godt, at du tænker på din personlige hygiejne, og heldigvis behøver det ikke være så svært.
Den bedste måde er faktisk at bruge almindeligt varmt vand til at skylle penis med, når du alligevel er i bad. Du trækker bare forsigtigt forhuden tilbage og skyller den ren, og så er det faktisk fint. Pas på med for megen skrap sæbe, vand er som sagt det bedste. Hvis du gerne vil gøre din penis ren med sæbe, så sørg for at bruge en parfumefri variant, da den skåner området omkring penis allerbedst. Du kan få billig, god og parfumefri sæbe i supermarkedet fra mærker som Neutral og Derma.
Med venlig hilsen
Lærke.