Hvordan scorer jeg pigen fra klassen?

brevkassespørgsmål

Hvordan scorer jeg pigen fra klassen?

brevkassespørgsmål af
Nikolaj
14 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Hejsa!

Jeg er en dreng på 14 der har det lidt svært!

Der er en pige i min klasse hun er virkelig smuk, og ja jeg har et crush på hende!

Hvordan kan jeg komme i kontakt med hende?

Altså jeg vil have hende! Ikke som i "adultstuff", men vil gerne kunne holde hende og følge hende igennem alt! Vil gerne holde hende i hånden, vil gerne kramme hende, vil gerne "cuddle" med hende og kunne kysse hende! Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal starte! har sendt et "Hey, god ferie" Hun har ikke svaret.

Men vil bare kunne vide hvordan man kommer tættere på ens crush? Hvordan kan jeg blive hendes bedste ven uden at være hendes bedste ven? Hvordan kan man holde en "conversation" igang med hende? Hvordan kan jeg vise at jeg elsker hende, uden at afslører for meget?

Er ikke ret pæn, så hvordan? Hvordan kan man scorer ved hjælp af personlighed?

Plzz svar på mit utydelige spørgsmål.

Fra Nikolaj 8.klasse

Svar:

Hej med dig

Skønt at du er blevet ret vild med den her pige, og samtidig kan jeg godt se det er svært når du slet ikke føler det er svært at komme tættere på hende.

Jeg synes du stiller et rigtig godt spørgsmål...hvordan scorer man ved hjælp af personlighed? Jeg tænker det kræver at dit crush lærer dig bedre at kende. Og det kræver nok en del tålmodighed.

Super sejt at du allerede har prøvet at skrive til hende. Når nu hun ikke har svaret er det måske ikke på skrift du skal prøve.

Er der mon mulighed for at komme tættere på hende i løbet af skoledagen? Tager i skolebus til skole, hvor du kunne komme til at flade i snak med hende? Er det en mulighed at komme i gruppe med hende, hvis I har gruppearbejde? Hænger hun mon ud med nogle veninder som hænger ud med nogle af dine venner i frikvarteret, så du kan blive en del af den gruppe ind imellem? Et eller andet der kunne bringe dig lidt tættere på hende i løbet af dagen, på en "naturlig" måde. Sådan at du netop ikke skal afsløre for meget.

Det kan også være at du ved lidt om hvad hun interesserer sig for. Måske er der noget som du faktisk også ved noget om, eller går op i. En bestemt musikstil, en netflix-serie, et fag i skolen...hvad som helst. Noget der kan være en indgang til at hun "opdager" dig.

Jeg tænker ikke rigtig der er en enkelt løsning. Du bliver nødt til bare at prøve lidt forskelligt af. I sidste ende handler det om at komme tæt nok på hende til at hun kan lære dig bedre at kende. Og måske med tiden også få flere følelser for dig.
Når hun bare er dit store crush, synes jeg helt sikkert du skal go for it. Husk at det slet ikke er sikkert at hun vil udvikle de samme følelser for dig...lige meget hvad du gør. Ikke fordi du så har gjort noget forkert, men fordi vi bare "falder for" noget forskelligt, når vi får følelser for et andet menneske.

Jeg krydser fingre for at det lykkes for dig...held og lykke.
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål