hvordan score jeg ? "hende"..

brevkassespørgsmål

hvordan score jeg ? "hende"..

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hvordan kan man score en pige?.. hvad skal man sige til hende? hvad kan de lide?

Svar:

Kære 14årige

Du vil gerne vide, hvordan man scorer en pige - det er et spørgsmål som er lidt svært at svare på, da det er meget forskelligt fra pige til pige, hvad de kan lide. Nogle vil gerne have en der er sjov og har fart på, nogle vil gerne have en kæreste som der er god at snakke med og som er stille og rolig. de fleste piger kan dog godt lide når drengen er romantisk - det kan man for eksempel være ved at hjælpe hende, skrive små breve, og ikke være bange for at vise, at du godt kan lide hende. Det er også vigtigt at være ærlig om sine følelser.

Hilsen Julie