Hvordan overraskende jeg min kæreste?

brevkassespørgsmål

Hvordan overraskende jeg min kæreste?

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 8 år 2 måneder siden

Hej jeg har en dejlig kæreste, som jeg om et par uger, har årsdag med.

Mit spørgsmål lyder således: Hvordan laver man den bestemt aftenen for ens kæreste? Vi skal ud at spise, så hvad er den bedst gave og overraskelse man kan finde på?

Svar:

Hej med dig :-)

Tillykke med årsdagen - dejligt, at du har fundet en rigtig dejlig kæreste!

Du spørger, hvordan man laver en særlig aften for ens kæreste med gave og overraskelse. Jeg kan godt forstå, at du synes det er svært. Det kan være meget svært at finde på overraskelser, som den anden vil blive glad for, fordi man bliver usikker på om man gør det godt nok. Jeg tror, at du som udgangspunkt skal tænke, at din kæreste formegentlig bliver glad for det du giver ham ligemeget hvad det er, fordi han ser den søde tanke og handling bag.

Nu ved jeg ikke, om du vil ud og ofre penge på overraskelse og gave, men jeg har et par forskellige forslag til dig, som du måske kan arbejde ud fra. Du kan jo altid finde din egen vej, da det jo er din kæreste og dig, som kender ham bedst :-)

Af lidt klassiske ting, og hvis det må koste lidt penge, kan du evt. tage ham med i biografen. Det kan være der går en film han har snakket om han gerne vil se. Du kan også dække pænt op hjemme ved dig, have lavet hans yndlings dessert klar eller købt slik og gjort klar til en hyggelig aften med film, spil, playstation, eller hvad I nu kan lide at lave. Du kan også overraske ham med en bowlingtur. Inde på hjemmesider som oplevelsesgaver.dk er der flere forskellige forslag til ting man kan give sin kæreste. Måske du kan finde inspiration der.

Eventuelle gaveidéer kan være: billetter til standup, billetter til en interesse han har (fodbold, håndbold, et band osv.), det kan være han har en hobby hvor han mangler et eller andet, noget tøj han ønsker sig, et ur, en bog. Du kan også lave noget hjemmelavet til ham, fx en skattejagt hvor han skal rundt der hvor du bor og lede efter skatten.

Det er meget svært at sige hvad den bedste gave og bedste overraskelse til din kæreste kan være, men jeg håber, at du kan finde lidt inspiration i mine forslag, og at din kæreste og dig får en rigtig hyggelig aften!

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål