Hvordan kan jeg tabe mig 3 Kg uden motion.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er en dreng på 14 år, 172 cm høj og vejer 77 Kg. Jeg vil meget gerne tabe mig 2 KG mere. Har i gode råd til hvordan jeg kan tabe mig mere? Uden motion. Jeg har skade i min hoft så jeg må næsten ingen sport og fitness. Jeg laver bare et bare mavepumper nogle gane. Og onanerer sådan at det sveder ved ikke om man kan tabe sig af det.

Svar:
Hej med dig Det kan være svært for mig at vide, om du overhovedet har brug for at tabe dig, når jeg ikke kan se dig. Vi har alle forskellig kropsbygning og muskler vejer meget mere end fedt - så tallene på vægten giver ikke et klart billede af, om du bør tabe dig eller ej. Derudover er du i en alder, hvor der sker meget med kroppen. Du vil udvikle dig, vokse dig højere og så videre. Det er en rigtig god idé at tale med skolens sundhedsplejerske. Hun arbejder med utallige børn i din aldersgruppe og kan komme med en masse gode tips og råd. Men uanset om man er overvægtig, eller ej er det altid godt at dyrke motion og spise sundt. Hilsen Simone