hvordan fortæller jeg ham det ;i

brevkassespørgsmål

hvordan fortæller jeg ham det ;i

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

jeg har gået længe og været vil med en af mine venner, men så snakker jeg med ham på skype en dag også skriver jeg en sød besked til ham og han siger det stik modsatte af hvad han skriver til mig fordi han tror jeg ikke kan høre ham, så slukker jeg for opkaldet og vi havde ikke snakket længe og han var begyndt på en anden jeg besluttede så at gå igang med en ny også, jeg gik så igang med min andenbedste ven, og nu har jeg fået rigtig mange føleleser for ham, mit eneste problem er at min bedste ven og ham går i klasse sammen og bor i K., men jeg kan virkelig godt lide ham her fyren, så jeg vil bare spørger hvadm an kan gøre for at ses noget oftere når man har så stor en afstand ;i

Svar:

Hej med dig

Det lyder dejligt, at du er forelsket i denne her dreng. Som jeg forstår det, er afstanden fra, hvor du bor til, hvor han bor, et problem. Det kan jeg godt se, hvis I bor et stykke vej fra hinanden. Det, du kan gøre, er, at have en god kontakt med ham, f.eks. ved at skrive til ham og ringe til ham.

Jeg synes også det er en god ide, at du får snakket med dine forældre, hvis i bestemmer jer for at blive kærester. Måske kan de hjælpe med de praktiske ting og give dig lov til at se ham.

I behøver jo ikke se hinanden hver dag, heller ikke selvom I bliver kærester. Man kan sagtens have et godt forhold, hvis man bare ses en gang imellem. Det tror jeg ikke, du skal være så bekymret for.

Venlig hilsen Jane