hvordan får jeg hende spurgt og kan hun ogs lide mig?

brevkassespørgsmål

hvordan får jeg hende spurgt og kan hun ogs lide mig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej cyberhus..... Jeg har et problem med en pige men her får i lige hele historien: Jeg er en dreng på 14 år og går i 7klasse men mei og mine venner var nede i byen her for en uge siden for at lave en film til skolen og der vi kom op på skoln igen skulle jeg skifte tøj eller nærmre sagt trøje og det valgte jeg at gøre inde i klassen for der var jo kun 3 af mine venner og min ex og en anden pige der inde og så sagde jeg til dem at jeg lige gik om bag ved ska bet for at skifte tee-schirt og det sagde jeg så til dem og jeg regner jo så med at de så ikk kommer der om men så lige der jeg fil min t-schirt af og står i bare overkrop kommer hende pigen om til mig og hun begynder så at køre hendes hånd op og ned og min mave lige til hun kommer så langt ned at hun tager mig på pi**** og smiler frækt til mig og giver mig et kys på kinden og går igen jeg tog min trøje på så jeg konne blive færdig og så gik jeg ud og siden den dag for en uge siden har hun smilt sødt/frækt til mig sagt søde ting til mig og hele tiden kigget på mig i starten ver det bare ireterende men så begyndte jeg at blive lun på hende og jeg vil faktis gerne komme sammen med hende men jeg er lidt af en dude til at spørge piger om at komme sammen så jeg ville høre om i kan hjælpe mig med hvordan jeg får spurgt hende og høre jeres mening om i ogs syntes at det lyder til at hun kan lide mig MVH....

Svar:

Hej med dig

Det var da noget af en oplevelse bag det skab og jeg kan godt forstå, at det satte nogle taner og følelser i gang.

Jeg synes bestemt det lyder til, at hun godt kan lide dig. Både fordi hun gik hen og mærkede dig på maven og på pi***, men også fordi hun smiler på den måde til dig. Så det lyder da meget dejligt.

Nu er du faktisk også blevet kun på hende og jeg kan godt forstå, at du har lyst til at være kærester med hende og lærer hende lidt bedre at kende. Og ja, det er aldrig så nemt at få spurgt en pige om sådan noget.

Men det hjælper rigtig meget, at hun viser hun kan lide dig, så husk på det.

Jeg synes enten du kan vælge at sige til hende direkte, at du kan lide hende og du har tænkt på om hun kunne tænke sig at blive kærester med dig. En anden måde er at skrive til hende på nettet eller sms..det kan virke lidt nemmere. Og en helt tredie mulighed er at få en ven eller veninde til at snakke med hende, så hun finder ud af at du er interesseret og så er det første skridt på en måde taget.

Så det handler meget om at finde en måde som du har det godt med...og så håber jeg hun siger ja :)

Held og lykke med det..
Venlig hilsen
Erroll