Hvordan er man en pige?
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Kære Brevkasse. Jeg er en ret almindelig pige, synes jeg selv. Min familie er meget normal, jeg passer min skole og har gode venner og alt det der...så hvad er så problemet? Problemet er at jeg er en drenge-pige. Egentlig har jeg det okay med at være som jeg er, men jeg kunne også godt tænke mig at være lidt mere piget, men har overhovedet ikke forstand på alle de der pigeting. Tøj og hår er en by i Rusland for mig, mens jeg har rimellig styr på make-up'en - i hvert fald i den lette, lidt rå drengepigede udgave. Jeg ved ikke, om I forstår mit spørgsmål, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at lære noget om mode - tøj og hår - især tøj. Det skal dog også siges, at jeg ikke har ret mange penge. Er udeboende og på su, så... Any tips? På forhånd tak fra drengepigen

Svar:
Hej med dig Drengepige
Det er da fedt du har det okay med, at være drengepige. Men det er helt forståeligt at du gerne vil lære lidt flere pigeting og du kan jo i perioder prøve dig lidt frem for, at finde ud af hvad for en stil der passer bedst til dig. Jeg syntes det er lige meget, om det er den pigede stil eller drengepige stilen du finder frem til, bare du har det godt med den.
Hvis du gerne vil lærer noget om hår, mode og tøj så kan en god ting være og kigge pigeblade igennem som Q og Woman, fordi de ofte fortæller om moden inden for hår og tøj lige nu. Du skriver også du ikke har så mange penge, men de blade kan man også låne på biblioteket gratis og de blade tror jeg kan inspirere dig.
Nu når du ikke har så mange penge, så kan du også finde modetøjet i butikker som H&M. For de har tit former for billige kopi varer af de dyre mærker, som du kan finde i pigebladene. Et andet trick kan være, at snakke med nogle piger om hvad de godt kan lide og måske få dem til, at hjælpe dig med og finde noget tøj og en moderne frisure.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw