hvordan bliver jeg kærester med hinde

brevkassespørgsmål

hvordan bliver jeg kærester med hinde

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej

Jeg er helt vildt forelsket i en pige, men ved ikke on hun kan lig mig.

og så ville jeg hører om i kunne komme med tips, til at gører hinde forelsket i mig/kærster med mig.

Svar:

Hej med dig... Dejligt for dig, at du har mødt en sød pige, du er blevet forelsket i.

Det er et rigtig godt spørgsmål, du skriver ind med, for det kan være svært at lægge an på en pige, så hun bliver forelsket en. Nu ved jeg ikke helt, hvor du kender pigen fra, og om det er en du ser tit eller kun mødes med sjældent, men jeg vil forsøge at besvare dit spørgsmå, så godt som jeg kan.

Hvis du gerne vil gøre en pige vild med dig, tror jeg, som det første, at det kan være en god ide at give hende lidt ekstra opmærksomhed. Dette kan du måske gøre ved at sætte dig ved siden af hende, eller spørge hende, om hun vil være sammen med dig en dag. Så kan i foreksempel gå en tur, rulle på rulleskøjter eller se en film. Hvis du er meget forelsket i hende, kan det dog godt være, at det er for svært at få spurgt om. Det er nemlig meget normalt at blive lidt nervøs, når man er sammen med en man kan lide. Som en start, kan du så i stedet, forsøge at snakke lidt mere med hende, eller forsøge at gøre nogle søde ting for hende. Du kan spørge ind til hendes interesser, ferie og familie, eller du kan bære hendes taske, plukke en blomst eller give hende en is.

Nogle gange kan det også være en god ide, at høre nogle af hendes veninder, om de ved, hvem hun godt kan lide. På den måde kan du finde ud af, om du har en chance hos hende. Hvis du snakker med hendes veninder, er det vigtigt at huske på, at de måske kan finde på at fortælle det videre til hende. Det kan både være godt og skidt, for måske bliver hun så også forelsket i dig, eller også finder du ud af, at hun ikke er interesseret.

Du virker på mig som en modig dreng, og jeg ønsker dig held og lykke med den søde pige. Jeg håber at du kan bruge nogle af mine svar.

God sommer fra Malene