hvordan

brevkassespørgsmål

hvordan

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej cyberhus! min veninde er sur på mig ogjeg ved ikke hvorfor hun vil slet ikke tale til mig hvordan skal jeg finde ud af hvad hun er sur over?

Svar:

Hej med dig.

Jeg synes det er rigtig godt du spørger, for det er da ikke rart at din veninde slet ikke vil tale med dig og du ikke ved, hvad hun er sur over.

Jeg tænker, at du sikkert har prøvet at spørge hende direkte hvad der er galt og hun vil så ikke svare dig. Derfor synes jeg du skal skrive til hende f.eks på facebook og fortælle hende hvordan du har det med at hun ikke vil tale med dig og du gerne vil vide hvorfor hun er sur på dig. Du kan sige til hende, at det betyder meget for dig, at hun svarer dig, så du også har mulighed for at forholde dig til det hun er sur over. Måske er der sket en misforståelse og det kan I kun få løst, hvis hun fortæller hvad det handler om.

Det kan selvfølgelig være at din veninde har haft brug for at være lidt sig selv, før hun vil snakke med dig om det, og det skal der jo også være plads til.

Men hvis det stadig er sådan, så synes jeg du skal få skrevet til hende og du kan da godt fortælle hende, at du synes det er vigtigt for jeres venskab at I kan snakke om tingene.

Håber I finder ud af det.

De bedste hilsner Rikke

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål